Tenis, Piłka Nożna, Sport Polonijny

piątek, 20 stycznia 2023

AO. Świątek bez problemów awansowała

Iga Świątek  walczyla na Margaret Court Arena w meczu trzeciej rundy wielkoszlemowego turnieju Australian Open 2023. 

Liderka światowego rankingu WTA wygrała w niespełna godzinę z Hiszpanką Cristina Bucsa (100 WTA) 6:0, 6:1. W 1/8 finału Świątek zmierzy się z Kazaszką Jeleną Rybakiną (25 WTA). 


 Starałam się nie patrzeć na wynik, bo wiedziałam, jak Cristina grała w poprzednich rundach. Zdawałam sobie sprawę, że jest solidna. Nie chciałam pozwolić jej

wrócić. Byłam zdyscyplinowała i skupiona na mojej taktyce. W każdym meczu staram się właśnie tak robić. Zawsze marzyłam, by być taką równą zawodniczką. Miałem dzisiaj „flow” – mówiła po meczu Iga Świątek. 

 

Drabinka singla kobiet

Popularne posty