Tenis, Piłka Nożna, Sport Polonijny

środa, 9 listopada 2022

Robert Lewandowski ze Złotym Butem

łtora tygodnia przed rozpoczęciem mundialu w Katarze kapitan reprezentacji Polski Robert Lewandowski odebrał Złoty But, nagrodę dla najlepszego strzelca lig europejskich w sezonie 2021/2022. 

Grając jeszcze w barwach Bayernu Monachium, Robert Lewandowski zdobył 35 bramek. To drugie takie trofeum w jego kolekcji.

Kolejne pozycje zajęli Ciro Immobile (Lazio Rzym, 27), Karim Benzema (Real Madryt, 27) i Wissam Ben Yedder (AS Monaco, 25).

– Bardzo dobrze się czuję w Barcelonie. Mam nadzieję, że ten sezon mimo wszystko będzie dla

nas udany. Barcelona to więcej niż klub zaznaczył.

A potem Lewandowski dodał, po angielsku: Chciałem przede wszystkim podziękować, zarówno bliskim, żonie, jak i kolegom z Bayernu i teraz z Barcelony, bez których nie byłoby tych wszystkich moich goli. Jestem szczęśliwy, że mogłem po raz drugi odebrać to wyróżnienie i tylko ja wiem, jak ciężko na to zapracowałem.

Popularne posty