Tenis, Piłka Nożna, Sport Polonijny

czwartek, 18 stycznia 2024

Thriller Igi w Australian Open

Iga Świątek wygrała w thrillerze i awansowała do III rundy, przyznała po pokonaniu Amerykanki Danielle Collins 6:4, 3:6, 6:4 w drugiej rundzie wielkoszlemowego Australian Open, że nie miała poczucia kontroli nad przebiegiem meczu.

"Cieszę się, że nie straciłam wiary do końca" - podkreśliła liderka rankingu WTA po dramatycznym pojedynku.

Po zakończeniu pojedynku napisała na kamerze słowo "thriller".

Nie najlepiej wychodził mi forhend, ale w którymś momencie coś kliknęło. Nie umiem powiedzieć dlaczego. Może rywalka zaczęła grać trochę wolniej - nie wiem. Do tego w drugim secie byłam trochę sfrustrowana, to na pewno mi nie pomagało, ale w trzecim odzyskałam swoją normalną koncentrację

- opisywała.

W takiej chwili nie możesz zrobić nic innego niż po prostu próbować od nowa. Wtedy pojawia się myśl, że przegrasz, więc możesz się trochę rozluźnić, bo już ci wszystko jedno. I wtedy jest łatwiej. Czasami tak jest. Były chwile, gdy wyglądało na to, że rywalka gra z zamkniętymi oczami i po prostu trafia w linie, nic nie mogłam na to poradzić. Ale cały czas miałam przekonanie, że nie będzie w stanie utrzymać tego poziomu przez cały mecz.

W pierwszej rundzie Polka wyeliminowała inną Amerykanką - Sofię Kenin, a jej kolejną rywalką będzie Czeszka Linda Noskova.

Popularne posty